Uw “LEDENPAS” van  S.V.Waalre   (KBO)  is geld waard!!!!

De SVW-ledenpas is het bewijs dat u lid bent van de grootste ouderenorganisatie in Nederland.

Samen met 135.000 anderen maakt u de KBO-Brabant tot een sterke en slagvaardige geheel

Een organisatie die naast belangenbehartiging talloze nuttige, leerrijke én gezellige activiteiten biedt. De SVW (KBO)-ledenpas is strikt persoonlijk en kent daarom een uniek lidnummer.

Bewaar de KBO-ledenpas goed, want het kan zijn dat er bij bepaalde SVW (KBO)-activiteiten naar gevraagd wordt.

De ledenpas geeft ook toegang tot allerlei landelijke dienstverleningen, en plaatselijke kortingen
zoals de gezondheidstelefoon voor senioren en het Adviserend team van KBO Brabant.

Bij gebruik van deze leden-service kan het zijn, dat naar uw lidnummer wordt gevraagd.

De pas biedt natuurlijk ook toegang tot de diensten van 15-Plus.

Met 15-Plus profiteren leden van 15% korting op allerlei producten en diensten.

Info in het maandblad de “ONS”  of in het plaatselijke nieuwsblad.

Alleen kortingen bij plaatselijke zaken op vertoon

van een geldige  Ledenpas van S.V.Waalre   (KBO)

——————————————————————————————————–

Rijbewijs keuringen

Rijbewijs keuring voor 70 plusser  voor Euro 35,- (in  2019 )

VAN HARTEVELD    OPTIEK

Willibrorduslaan 52a

5581 CG  Waalre

Tel.nr: 040 – 2220494
      5% Korting op vertoon van Uw geldig KBO – lidmaatschapskaart

Arigato –  Shushi en Grill.

Korting van 10% op de diner prijs
bij vertoon van geldig lidmaatschapskaart
Molenstraat 23   Waalre Tel.nr. 040-2217208

———————————————————————————————————–

Alleen voor S.V.Waalre (KBO)

Leden ook buiten onze gemeente grenzen

Kortingen op vertoon van Ledenpas van SVW  (KBO)-Waalre

Health & Sports Club Valkencourt

Kortingen op vertoon van Ledenpas van SVW (KBO)-Waalre

Al vanaf 1 april 2012 is Health & Sports Club Valkencourt een sportieve samenwerking aangegaan met de KBO Waalre.
Leden van de KBO Waalre komen in aanmerking voor 15 % korting op het lidmaatschap en 50 % korting op het inschrijfgeld
bij Health & Sports Club Valkencourt. Deze korting te verkrijgen door tonen van een geldige KBO-Pas

********************

KBO-Brabant    (Naar KBO-Brabant leden voordeel)<– klik

U krijgt collectiviteitskorting, bijvoorbeeld op

(Zorgverzekeringen en energie) via (Ons energiecollectief en Ons zonnepanelencollectief)

Voor Informatie lees “ONS”of contact KBO-Brabant

Let op !!!!

Wanneer er op de pas zelf foutieve gegevens staan of wanneer u naar een andere afdeling verhuist krijgt u een nieuw pasje. U dient dan uw oude pas in te leveren bij het secretariaat van uw afdeling. Bij beëindiging van het lidmaatschap dient de pas eveneens daar te worden ingeleverd. Bij verhuizing binnen het werkgebied van uw afdeling krijgt u geen nieuw pasje. U kunt zich voor alle zaken, die van belang zijn voor de ledenadministratie, wenden tot uw afdelings-secretaris. De gegevens van uw KBO-ledenpas worden niet aan anderen verstrekt. Uw privacy is daarmee gewaarborgd. De KBO zal zijn uiterste best doen om uw lidmaatschap naar volle tevredenheid in te vullen.

Voorzitter van het Algemeen Bestuur KBO-Brabant.

————————————————————————————————————–